VÀREM FER MALAMENT…

publicada el 09 de setembre

No sé perquè però m’imagino que seré l’únic polític amb responsabilitats públiques i mediàtiques que s’atreveixi a dir 3 coses fetes malament, recollint la invitació del Gerard Castells .
Bé, el Quim Amorós ho ha fet, i tot i no ser actualment regidor, sí que és el cap local del Partit i per tant, les seves paraules poden ser després utilitzades (ja sabem com se les gasten alguns quan introdueixes l’autocrítica… encara ens tornaran a demanar la dimissió)

Aíxí doncs, espero que la gent d’ERC o del PSC faci aquest exercici més enllà dels membres de les seves joventuts. I que ningú em digui que té la mateixa repercussió si ho fa l’Alejandro Caballero o el Gerard Castells que si ho fan el Ballesteros o el De los Ríos (i olé)

Allà va:

1. A nivell local: presentar el candidat per Tarragona un 3 de desembre de 2006, per unes Eleccions de maig de 2007 (ni 6 mesos per preparar la campanya) és un greu error. Una mena de suïcidi estratègic, sobretot quan feia dos anys que la resta de candidats ja estaven presentats. El partit hauria d’haver solucionat aquell tema molt abans. Encara sort que la cosa va anar raonablement bé…

2. A nivell català: hauríem d’haver sigut molt més beligerants amb el CAC i la seva pretensió castrista de control dels mitjans. Molts dels nostres votants van tenir la percepció que no defensàvem contundentment coses tan bàsiques com la llibertat de premsa. Només un jutge pot tancar un mitjà de comunicació, mai un organisme polític. Són les regles del joc, i amb això no es pot ser mai tou.

3. A nivell català també: des del primer moment hauríem d’haver sigut capaços d’entendre que, al marge de l’adscripció ideològica de centre esquerra de Ciutadans, per raons conjunturals i d’estratègia política, fins i tot interna del PPC, el nou partit, sobretot a mig termini, només podia perjudicar al Partit Popular. No va ser així a les Autonòmiques (on també van erosionar Montilla) però sí a les Municipals.

Finalment, vull felicitar el Cesc Bonet per la seva aparició estelar al Diari de Tarragona de dissabte. Estic molt orgullós de la implicació ideològica, perfectament compatible amb l’amistat i el respecte a l’adversari polític, dels membres de les Noves Generacions de Tarragona. No són el futur, són el present.

38 comentaris

Hurtis publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Alejandro,

Quan la gent vota PP el vota per raons de pes, és per això que quan el PP no defensa amb contundència els valors que representa i una ideología clara en defensa de la Llibertat… doncs els votants -a diferència dels socialistes- ho reflecteixen d´una o un altra manera. Ciutadans a les locals sí que s´ha portats vots peperos, i és per això que hem de ser els més originals i… complexos fora!

Gràcies per dir que NNGG del PP som el present, jeje, així… que es prepari tothom perquè nosaltres certs complexos de la dreta… no els tenim.

Bon anàlisi i… el candidat del PP a Tarraco… ben triat, jeje.

Pau publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Home Alejandro….
Dos dels tres amb trampa! “no haver estat prou beligerants amb el CAC” és una critica al CAC i no un error. Sobre ciutadans també l’error és a costa dels altres.

Avui miro de fer amb tranquilitat un post d’agraïment al Capità Tarragona, però no et preocupis, que ja estic donant voltes a tres dels nostres molts errors per fer una mica d’autocritica.

Aprofito a entrar el meu comentari abans no es faci un d’aquests debats interminables que darrerament ens ha regalat el teu bloc.

Alejandro Caballero Madrid publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

En la dos que dices, fallos de tu partido o lo que no te gusta de ciertas políticas del govern de la generalitat.

Jordi Roca publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Quant al punt número 1: ens pots desmentir el rumor de que estaves en contra de que es presentés el candidat que es va presentar?
;-)

Alejandro publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Pau,

de trampa res, home! Jo crec que no ajustar bé els missatges i dir-ho és reconèixer un error.
Aviam si ara resulta que m’haureu de dir vosaltres quins erros he de posar!! Només faltaria!!!

Anima’t ti company aviam quins errors reconeixes…

Alejandro publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Caballero,

Hago referencia a lo que no me gusta de ciertas políticas de los

Alejandro publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Continuo Caballero…

hago referencia a lo que no me gusta de los que gobiernan (vosotros) y de lo que no me gustó a nivel catalán de mipartido QUE ESTÁ EN LA OPOSICIÓN. ¿O es que tengo que reconocer errores del PP en el Gobierno de la Generalitat cuando nunca lo ha ejercido?

¡En el Ayuntamiento ya lo hice y me pedísteis la dimisión!

Alejandro, atrévete a pedirle a tu jefe Ballesteros que haga este ejercicio de autocrítica.

Hurtis publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Alejandro F.,

No creo que el Sr. Ballesteros haga autocrítica; ya sabes, los jerarcas socialistas… levitan sobre esas cosas del pueblo llano que les vota sin reflexionar qué es el socialismo y las catastróficas consecuencias que siempre -pero siempre eh- trae consigo. Inherente es la palabra, jeje.

F. R. publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Hola Alejandro i hola a tothom!

D’acord amb tu en els tres punts. Pel que fa al segon suposo que et refereixes, en part, a la retirada que va fer Francesc Vendrell de la petició que prèviament havieu fet al govern català d’un informe del consell Consultiu entorn les competències del CAC, organ que convé recordar-ho, va apostar amb força pel tancament de la COPE. tal i com volia fer la Generalitat. Aquest informe paralitzava durant uns mesos les tasques del CAC i el seu assetjament al mitjà de comunicació, No obstant això, retirant aquesta petició, -Piqué i Vendrell sabran perquè van fer-ho- el tràmit parlamentari tornava al seu curs i el CAC tornava a tenir plenes competències per tirar endavant amb el seu objectiu, objectiu que sortosament pels qui escolten COPE i pels que com jo mateix, treballem en aquest mitjà de comunicació, no es va produir.

Però d’acord amb tu, des del Partit Popular podieu haver sigut més contundents en oposar-vos a aquest invent del tripartit per silenciar els mitjans crítics amb la seva política.

Salutacions!

Alejandro publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Amigo Hurtado,

¿Se atreverán a reconocer que aceptar la existencia del engendro anónimo-difamatorio llamado elnotari.com es repugnante? Y eso sólo para empezar…

Alejandro publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Hola Frederic,

Recordo que en aquell moment jo vaig anomenar “Ministerio de la verdad orwelliano” y “factoría Goebbels” al CAC, i perque no se’m va acudir res més fort.
D’altra banda he de dir que la idea de retirar-ho va ser d’un dels personatges que cites, que era qui controlava aqulla mena de tràmits. De fet, crec en aquell moment va començar “el principio del fin” d’una etapa i ja saps que em sap molt greu pel Piqué.

Alejandro publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Jordi Roca,

En realitat estic en contra del número 3 que va posar aquell candidat. Una vergonya!!!

CLD publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Me alegra leer lo que dices del CAC. Pretenden algunos que existe en otros países democráticos. Suponiendo que fuera cierto, ¿por qué tenemos que imitar lo malo?

josep tgn publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

tot correcte, pero tinc una cosa a comentar , ahir al partit del nastic-castello la bandera espanyola al camp del nastic va ser lligada i tapada per una estelada….

sense comentaris

Hurtis publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Frederic,

Cada cop més catalans sentim la COPE; és dels pocs mitjans lliures que queden a Catalunya. Gràcies a Déu -i al Ministeri de Defensa dels Estats Units- existeix Internet i això és una porta a la Llibertat, sempre i quan els socialistes no imposin també la seva censura.

El PP ha perdut un gran home -Piqué- i esperem que no torni més gent que mai havia defensat com Déu mana el PP i els seus valors -Vendrell-. Una estranya parella, la veritat. Un tan bo i l´altre…

Alejandro publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Josep,

yo estoy a favor de poder mostrar todas las banderas constitucionales. me da igual la senyera, que la española, que la riojana. Por lo tanto, comparto tu opinión.

Alejandro publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Carlos,

Cierto. Me gustó tu metodología de citar un tópico progre y desmontarlo. Ya hablaremos de ello, porque tengo escritas 50 páginas al alimón con Jordi Roca usando ese sistema. Pero con todo lo de la campaña perdí un poco la conexión con el etéreo mundo de las ideas….

Joan Miquel Ballesteros publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Benvolgut Alejandro I,
Sincerament si la segona cosa que creu que ha fet el PP malament a Catalunya és lo del CAC és que no toca de peus a Terra. El 99% de la gent no té ni punyetera idea de què pretenia ser el CAC, i en això incloc els votants del PP.
Realment creu que la pèssima imatge del PP a Catalunya, és deguda en una mínima part a la qüestió del CAC.
- ¿Y usté por qué no puede ver al PP ni en pintura?
- Hombre, he de admitir que no comparto su postura referente al Consell Audiovisual Català.

Vamos, hombre.

Respondre: “¿Què hem fet malament?” és respondre la pregunta: “¿Per què els populars són tan impopulars que fins i tot la gent se n’amaga de dir que vota PP a les enquestes?”

El Quim Amorós ha donat una resposta sincera a la qüestió: “¿Què hem fet malament?” i això se li ha d’agrair. Però, estimat Alejandro I, sembla que vostè se n’anat una mica per la tangent.

Que l’altra cosa que ha fet malament el PPC sigui no haver sabut calibrar l’efecte Ciutadans, tres quartos de lo mismo.

Cal que dins del PP hi hagi un veritable exercici d’autocrítca. Però clar, així li va anar al Piqué i ja veurem com acaba la Nebrera.

No si jo ho entenc, hi ha un principi elemental que diu que ningú mossega la mà de qui li dona de menjar.

Alejandro publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Joan Miquel Ballesteros,

A mi m’han preguntat coses concretes que crec que no es van fer bé, no la seva importància en la vida de la humanitat.
Si la gent té por a dir a les enquestes que és del PP, de debò creus que això ens ha de portar a l’autocrítica? o creus que en democràcia el que s’ha de fer és renunciar als teus ideals per tal que la gent et miri millor i poder dir a les enquestes que votes al Montilla ben orgullós.
Perdona però això que dius és una merda. I encara em parles de mossegar la mà que dóna de menjar dient que el que el PP ha de fer és renunciar als seus ideals per semblar més simpàtic i que així la gent ens deixi d’agredir com al pobre noi de les NNGG que han apallisat aquest cap de setmana?
Si l’autocrítica que hem de fer és ser nacionalistes i mig sociates em sembla que t’has equivocat de paio.

Hurtis publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Alejandro,

Els que tenen animadversió al PP el que volen es que desaparegui.

El PP és PP perquè no es CiU, perquè no és PSOE; res de canviar per caure simpàtic als progres que mai ens votaran.

Per cert, a veure si algú em respón: com que el PP va treure el 24% del vots a Catalunya en les eleccions generals de l´any 2000?

Capità Tarragona publicà aquest comentari el 09 de setembre de 2007

Alejandro,

És ben curiós, no?

El Gerard Castells deia TRES ERRORS, no ELS TRES ERRORS, que hi ha molta diferència, tu n’has escollit aquests tres, i és lloable que t’hagis aputnat a la iniciativa.

Per tant, em podran semblar millor o pitjor, però ho has fet, no com molts altres.

És curiós perquè ho fas i et critiquen i, si no ho haguessis fet, algú també t’hagués criticat…

Està clar que amb aquesta inictiva et pots enganxar els dits… si arrisques massa… Ho poden utilitzar en contra teva, si no, et titllen de fals… on està el punt mig?

Joan Miquel Ballesteros publicà aquest comentari el 10 de setembre de 2007

Va, tío, perdona. La verdá es que leyendo ahora mi comentario m’ha quedao demasiao cañero e hijoputa. Me podia haber ahorrao la última frase. Me sabe mal porque te debes haber llevao un cabreo antes de ir a dormir.. y hoy es domingo.
Venga, si m’acuerdo y tengo tiempo otro día te comento más cosas de como veoa al PP catalán y lo que decías en tu post. Y te cuento las cosas con menos mala leche.Y es que los del PP Catalán me caéis bien. Jolín, tol día recibiendo de un lao y desde el otro. Desde Madrid y desde aquí. Podíais hacer una ONG con el Montilla:”Apaleaos sin fronteras”

Oye, que te lo curras. Que lo dicen hasta los del Saló dels Penjats. “El único político que sigue con su blog después de elecciones”.

Hala, un besito y güenas noches.

Cesc publicà aquest comentari el 10 de setembre de 2007

Hola Alejandro, sis mesos abans de les eleccions era massa poc per presentar el candidat ideal! No obstant, com bé dius, la cosa va anar raonablement bé.

Gràcies per mencionar-me, no em pensava que em publicarien i menys en la Tribuna Lliure! NNGG sense tu no seria NNGG! Ens agrada saber que sempre podem comptar amb tu!

Alejandro publicà aquest comentari el 10 de setembre de 2007

Capità,

Efectivament, alguns socialistes semblen més preocupats en fiscalitzar el que jo digui que en fer ells l’autocrítica. Sobre els tres errors reconeguts pel caballero també tinc la meva opinió, però´són els que ell diu i no tinc res a objectar. Quina tropa!!

Alejandro publicà aquest comentari el 10 de setembre de 2007

Joan Miquel Ballesteros,

Perdona tu company!
lo de la ONG con Montilla estaría bien: nosotros pedimos y él lo gestiona todo.
Y no te preocupes que a mi se me pasan rápido los cabreos y en éste blog tus comentarios vienen bien para darle vidilla.

Alejandro publicà aquest comentari el 10 de setembre de 2007

Hurtis,

La respuesta a tu pregunta es que el PP se convirtió en un partido de gran utilidad para gente no necesariamente pepera (en un contexto de normalidad democrática, que son los que le van bien al PP. Cuando hay jaleo callejero y tensión el PP suele salir mal parado)
Esa utilidad es la que hay que recuperar y lo haremos.

joseptgn publicà aquest comentari el 10 de setembre de 2007

por cierto srs fernandez y caballero ya sois socios al menos en Roda de Bara……

Hurtis publicà aquest comentari el 10 de setembre de 2007

Alejandro,

Gracias por responder, pero… ahora espero los análisis de los no-PP a ver cómo me sorprenden. Quizá argumenten que hubo un virus neocon que recorrió Cataluña en el año 2000 y uno de cada cuatro catalanes “pilló” peperitis. Aquellos maravillosos años…

F. R. publicà aquest comentari el 10 de setembre de 2007

El comentari de Joan Miquel Ballesteros demostra que l’esquerra socialista -no sé si ell ho és, però els comentaris que FA, són ben típics del PSC-PSOE- s’ho sol mirar tot en termes d’imatge, de màrqueting, de publicitat i de populisme No, evidentment el CAC no és una qüestió prioritària del domini públic, possiblement no dóni tants vots com parlar de l’Estatut i del catalanisme per parlar de coses ambigües i inútils, però que apel.len als sentiments, o bé de les pensions i l’educació, per parlar de coses més tangibles, reals i del dia a dia.

Tot i així, que un polític s’oposi i denuncïi públicament que un govern vulgui controlar els mitjans de comunicació i fer desaparèixer els que es resisteixen a aquest control i el critiquen, és lloable perquè hi ha una cosa que en democràcia és diu drets fonamentals i el “dret a la lliure informació i a la llibertat d’expressió” hi està inclòs. A banda dels propis mitjans de comunicació, qui millor que els polítics que en definitiva són els que legislen i els garants que la democràcia continuï, i que alhora necessiten dels mitjans de comunicació per fer arribar el seu missatge, per defensar la llibertat d’informació i el pluralisme de mitjans en un país?

Alejandro Caballero Madrid publicà aquest comentari el 10 de setembre de 2007

Josep me he perdigo, socios de que?

Joan Miquel Ballesteros publicà aquest comentari el 10 de setembre de 2007

Le preguntaron al capitán de Titanic tres cosas que había hecho mal. Se rascó su barba blanca y respondió: “No me despedí del práctico al salir de Southampton. No asistí al desayuno del jueves con el uniforme debidamente planchado y finalmente no ordené dar tres capas de barniz a la cubierta sinó dos, lo cual es imperdonable porque las ordenanazas lo dejan bien claro”

josep tgn publicà aquest comentari el 11 de setembre de 2007

Roda de Bara , pacto de govierno psc-pp

Alejandro Caballero Madrid publicà aquest comentari el 11 de setembre de 2007

aps… no había caído… sorry. Como siempre digo cada pueblo es un mundo… aunque nunca me hace gracia el pacto con el PP, pues tenemos planteamientos antagónicos de la sociedad.

josep tgn publicà aquest comentari el 11 de setembre de 2007

antagónicos… que va hombre que va….. lo que vosotros sois listos y teneis más de una cara..
esta mañana he oido las declaraciones de bono sobre las banderas de españa y era coherentes y lógicas y en la linea del pp.

Siempre he dicho que el psoe tiene multitud de socios diferentes en toda españa y siempre mira hacia otro lado cuando el socio de turno hace alguna… erc, bng… ect ect…

Alejandro Caballero Madrid publicà aquest comentari el 12 de setembre de 2007

Te aseguro Josep que yo solo tengo una (como díria mi padre un poco dura, pero solo una). Y ya te digo que yo dentro de mis principios y mis ideales políticos no soy partidario de pactos ni con el PP, ni con muchos de los socios políticos que dices… pero entiendo que se produzcan.

Esta claro que la política es política, y los pactos son necesarios para garantizar la gobernabilidad cuando no existen mayorías suficientes… pero hay que hacerlas dentro de una coherencia… o porque la responsabilidad (de estado, ciudad, país, municipio) este por encima de algunos de estos principios. Se vio cuando el PP gano en el 96 y pactaba con CiU y PNV… aunque les cueste asumirlo así era, pactaban con los nacionalistas que tanto critican…

Yo no puedo decir al 100% que jamas gobernaría con el PP, porque nunca se sabe, pero si que no lo haría a cualquier precio, y esta claro que dentro de mis principios en algunos podría ceder pero en otro en absoluto..

Y en pueblos pequeños es más fácil encontrar casos estramboticos como los pactos PP-ERC, pues son gobiernos que tienen menos complicaciones a la hora de acordar cuestiones comunes… y las decisiones políticas son más de sentido común que de gran carga ideológica… pero a nivel de grandes ciudades, de CCAA o del Estado seria casi impensable encontrar casos así.

josep tgn publicà aquest comentari el 13 de setembre de 2007

Pues por que no un pacto pp-psoe alguna vez,,, mira alemania, mira que pp pactara con ciu y pnv es normal, son dos partidos de centro derecha, por cierto siguiendo con lo de roda de bara..
joer parece que traera cola el tema

Alejandro Caballero Madrid publicà aquest comentari el 14 de setembre de 2007

Eso parece… la verdad que que desconozco un poco el tema, pero me parece que hay una trama de “política oscura”…, eso si lo que no me gusta y es en lo que esta derivando el tema en algunos blogs que hacen referencia… es el ataque a las tendencias sexuales de algunos de los individuos implicados… me parece totalmente fuera de lugar…

Creo que hay que trabajar con otros argumentos y no con el “con quien se acuesta fulanito o menganito”…

En Roda como en muchos otros sitos de un partido u otro… el problema que veo es que después de muchos años, el oscurantismo y los intereses privados han calado en la política municipal… y por lo que veo el tema no se quedara en Roda y va subiendo… claro esta hasta que alguien toque a formar filas… y nunca más se sepa sobre el tema…

De momento hay acusaciones de todo tipo… de favores personales… recalificaciones urbanisticas… contrucción de un puerto deportivo…

Esto al final terminara mal… yo pienso que de un signo u otro si hay indicios de corrupción “DENUNCIA”… y que el que ha cometido un delito lo pague…

Salud.

joseptgn publicà aquest comentari el 15 de setembre de 2007

bien dicho caballero, haber si es verdad todo esto no pinta bien, ya hay gente por encima de los politicos locales que esta diciendo q este tema no esta bien, yo como no me gustan las mociones de censura no lo veo bien.