LÍDER DE LA OPOSICIÓN
publicada el 18 d'octubreAhora que Josep Fèlix Ballesteros me ha nombrado líder de la oposición, ya me siento legitimado para pedirle una entrevista al Alcalde de Tarragona, el Sr. Xavier Sabaté.
¿Os acordáis de aquello “del abrazo del oso”? Yo procuro no olvidarlo…
34 comentaris
Alejandro publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
Al Diari sí que ho diu, però ja veus que m’ho prenc amb tot el relativisme del món.
No li donis tanta importància al tema Feliu, que aleshores és quan sembla que aconsegueixen el seu objectiu.
Ho he dit moltes vegades: jo estic per fiscalitzar al govern, no per comparar-me amb l’Aregio ni CiU, cosa que fas tu i que em sembla que caus precisament en la trampa que intenta parar el PSC amb això del lideratge de l’oposició.
Tampoc estic per fer tenalles amb ningú des de l’oposició. Ciu fa la seva feina i el PP la seva. Fa temps que tinc clar que intentaran convertir-me en el suposat líder de l’oposició, però tranquil Feliu, no és bo ni dolent per mi el comentari.
Si m’ho cregués seria una mica naïf, però insisteixo Feliu, tampoc sortiré a dir que no ho sóc i que el meu líder és el Joan. Una mica d’estratègia home….
feliu publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
Alejandro, ets un “tio” legal, no cauré amb el parany socialiste, descuida. La tenalle la crec convenien donat el poc espai que la premsa deixa als “liders” (sic) de l’oposició i així consegui-ho no doblar-se i repartir-se la feina de control del govern, només és un suggeriment. Salud.
Hurtis publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
¿Aregio líder de què? Si us plau…
Joan Miquel publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
Ahí ya te veo mejor.
feliu publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
Hurtis, un “leader” es qui va al davant, encara que només sigui per aixó Aregio es “leader” de CDC i de CiU. Encara que et pesi.
Jordi publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
Veient com s’oposen a la oposició jo diria que el líder de la oposició municipal és el senyor Balles… perdó, Sabaté.
Alejandro publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
Hurtis,
aquí em veig en l’obligació moral de contradir el meu neocon favorit, és a dir tu. Crec sincerament i així ho he exposat sempre en públic i en privat, que el Joan Aregio és una persona intel·ligent, rigurosa, i a més amb sentit de l’humor, cosa que se li nega de vegades des del desconeixement, perquè és veritat que la parafernàlia del somriure sense sentit no va amb ell.
L’únic problema (gros) és que va perdre les eleccions i que la política és dura, com ho ha estat pel Rajoy i ara pot guanyar.
Marino publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
Enhorabuena por el título de líder de la oposición Alejandro, desde luego Aregio no da la talla. Ahora es cuestión de aplicar unas cuantas dosis de realidad y coherencia a algún concejal socialista y ya tenemos la moción de censura ganada. Ah y de paso una dosis de elegancia para la Bego, tanto que la proclama y en realidad le hace falta en cantidades industriales.
Alejandro publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
Marino, cuando digo lo de que “Ballesteros me ha nombrado” queda clario que el título no lo quiero y que sé que tiene trampa.
Aún así el grupo estamos haciéndolo bien y eso es unánimemente reconocido. Si lees el anterior comentario verás que discrepo con lo que dices de Aregio.
Alejandro publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
Por cierto Marino, buen artículo el tuyo del vídeo del PSOE. Te dejé comentario. Un abrazo
Maria publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Marino, em que comptes per fer la moció de censura, amb ERC?. Lo que Aregio no dona la talla… es que es veu que no li has vist, tant el Alejandro com el Joan tenen prou talla sobre tot comparada amb las de l’equip de govern .
joseptgn publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Ya hace tiempo que la gente con la que hablo por tarragona muchos de ellos votantes de ciu y me dicen que tu das más caña al alcalde “Sabate”, por cierto me gustaría que escribieras un post sobre la memoria historica… ahora que hacen las 13 Rosas (también podrían hacer una película sobre los frailes de San Juan de Dios menores de edad muchos fusilados por sanar a niños) y asi no acabaríamos nunca, lo de ayer de la serie “cuentame” que a mi me gustaba mucho fue patetico, o sea que los 5 fusilados por franco eran unos luchadores…. pero si dos mataron a un padre que su hijo iva al lado de el…
a donde vamos a llegar Alejandro con todo esto??
Hurtis publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Alejandro,
Respeto tu reflexión, pero… el liderazgo a mi modesta forma de entender no son solo números; me explico.
Chirac era Presidente de Francia con un 80% de votos… y no era un líder. Sarkozy no tiene un 80% pero… es un líder. Es cuestión de carácter y garra. Liderazgo en el PP lo tiene más Esperanza Aguirre que Rajoy, a pesar de ser Don Mariano un gran político.
Frente a la “Contitución Europea” en Francia… el líder fue Le Pen, y no la UMP que pedía el Sí. Yo entendí que la gente dijese No. El Front National… llevaba el liderazgo en discurso y ganas.
Aregio seguramente sea una excelente persona, no lo dudo, simplemente… no es Sarkozy, no es Blair o Cameron, no es Aznar o no es… Alejandro Liberal Fdz, jeje.
Alejandro publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Hurtis, es que sigo pensando que comparar a Aregio conmigo es la gran trampa sociata en todo este asunto. Yo también viví tiempos de infravaloración antes de la campaña, hasta que pude salir adelante. los liderazgos del estilo que citas y disfrutas no son siempre clave del éxito. Son de hecho malos tiempos postmodernos de Zapeteros, Ballesteros etc.Eso que se definido como el éxito del “pensamiento débil” el relativismo etc.
Alejandro publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Amigo Josep,
me plantearé hablar de la memoria histórica, aunque se están publicando muchísimas cosas en el ámbito liberal-conservador más interesantes que lo que pueda yo añadir. Coincido contigo en lo de que el tema se está poniendo muy feo.
Maria publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Hurtis és Ballesteros un “leader”. Un “leader” es necesario que sea muy conocido? era Guerra un “leader” o lo era Felipe ?, . Lo de la memoria històrica, si vamos así, más vale que seamos desmemoriados.
Gonzalo Catis publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Clar que dona la talla l’Aregio. Nomès cal llegir el seu darrer post. I nol vull desmeréixer l’Alejandro, El que intenta el Putxineli Ballesteros és més vell que l’anar a peu. Encara recordo al Carod als passadissos del Parlament, el dia que es investir el primer tripartit, prodigant-se en elogis cap a Josep Piqué i dient que seria l’autèntica líder de la oposició. Au va home.
Ballesteros hauria de deixar d’estar tan obsedit amb la oposició i intentar que, com a mínim, sembli que l’alcalde és ell i no la Bego o el Sabaté. Que governi, que ara li toca a ell. A veure si la gent es va adonant que és un posturetes, “se regala”, que diuen els nanos d’ara, i un autèntic bluffffffffffffffffffffffffffff.
Passarà el mandat i tindran problemes per explicar qué han fet. Ja ho veureu.
Oscar Ramirez publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Hola.
Ha creat una nova enquesta per saber quin dels blogs polítics agrada més a la gent. Com vaig fer amb els altres blogs fa uns dies, he decidit entregar un banner que és un reconeixement per als tres blogs que d’aquí al 31 d’octubre, dia que tancaré la enquesta, tinguin més vots. Espero que t’agradi la idea. Fins ara.
Alejandro publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Gràcies Òscar. T’he de demanar el vot?
Dani Juárez publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Hola Alejandro,
No quisiera entrar mucho a hablar de estas cuestiones, pero la verdad es que me entristece que algunos caigan en la trampa sociata.
Estan tirando dardos envenenados para debilitar al contrario, tenerlo entretenido con discusiones absurdas y así nadie se fija en la acción del gobierno ni en sus debilidades. Este método es más viejo que el “andar p’alante”… Además es muy sociata, en el movimiento vecinal no han parado de hacerlo siempre,con los dirigentes vecinales que se han dejado envenenar..
No vo a descubrirte ahora ni a ti ni a Joan, pero si te puedo ir diciendo lo que se empieza a oir en la calle, (fuera del circulo cerrado de las blocosferas), se está empezando a ver una debilidad enorme en el equipo de gobierno, se empiezan a ver muchos arrepentidos en su voto y que Joan empieza a ponerse las pilas.
Sinceramente no me gustaria ser Alcalde con una oposición como la que tiene y acompañado de algunos concejalillos impuestos. Lo va a pasar mal..muy mal.
Sinó tiempo al tiempo..
Oscar Ramirez publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
No cal que ja tens el meu com a blocaire. Ja que les monto jo sempre sóc el primer en inaugurar-les. Per cert, no sé si ho has vist, parlo de les tertúlies d’Onda Rambla al post que he creat per comentar el tema enquesta. Una abraçada.
Joan Miquel Ballesteros publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Heeeyyyy, acabo de llegar. Oye, Alejandro, mu güeno el post de apertura. Breve, contundente y con mala leche.
Para mi gusto le sobran las dos ultimas líneas.
Joan Miquel Ballesteros publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Otra cosa, ¿y si simplemente fuera verdad? ¿Y si el Aregio está grogui después del izquierdazo que recibió en las últimas elecciones? ¿Y si nada más está pensando en el Senado? ¿ Y si está dolido por el trato que recibió de Nadal?. Desde fuera se puede percibir que la auténtica oposición combativa está en el titular de este blog.
Alejandro publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Joan Miquel,
Es verdad, las dos lineas finales sobran, pero es que aún poniéndolas he sido incapaz de transmitir a todo el mundo que el nombramiento me lo tomo a risa.
Alejandro publicà aquest comentari el 19 d'octubre de 2007
Òscar,
Recordo aquelles tertúlies amb tota la nostàlgia del món. Allà vaig pulir el meu català (Montilla, si quieres puedes) i perdre la por al micro amb d’altres companys. I continuo pensant que amb la teva veu hauries d’estar al màxim nivell fent ràdio.
Capità Tarragona publicà aquest comentari el 20 d'octubre de 2007
Hola Alejandro!
Què tal?
Líder de l’oposició? Si, del PP. El de CiU és el Joan. La veirtat és que no crec que hi hagi cap “líder de l’oposició”, al veritat.
Jo trobo molt normal que no s’hagi fet molt de “soroll” desde CiU desde el principi, es van perdre unes eleccions després de 18 anys de Govern i, és evident, que un s’ha de recol·locar.
La veritat és que aquests socialistes (més repulicans) no s’aclaren, si et calles, perquè estas callat, i si parles perquè parles…
En fi, endavant!
Alejandro publicà aquest comentari el 20 d'octubre de 2007
Definitivament, capità, o estic perdent facultats, o ningú ha entès que jo també passo de lo de líder de l’oposició
Quim Amorós publicà aquest comentari el 20 d'octubre de 2007
No crec que nosaltres haguem de caure al parany de qui es el líder de l’oposició si L’Alejandro o l’Aregio.
Crec que tots dos son diferents i pertanyen a partits diferents que ara estan a l’oposició i que hauran d’exercir d’oposició. Per tant no es tracta que competeixin entre ells, sinó que es complementin. Alejandro no cal fer pinça, però moltes vegades coincidireu en molts `plantejaments, no em va heu governat junts 8 anys, i no hem de renegar cap dels dos partits que Tarragona va avançar amb els governs de CIU i PP.
Per tant Alejandro i Joan no sou incompatibles, no sou vosaltres qui heu de competir, sinó que l’objectiu comú son els socialistes. Sé que vosaltres dos ho teniu clar i per tant podem estar tranquils perquè a Tarragona els representants de l’oposició vetllaran per aconseguir el millor per la ciutat i mantindreu informats als ciutadans dels incompliments i dels errors que facin els socialistes . Cosa que per altra part als socialistes no els interesa gens ni mica, i voldran que us baralleu entre vosaltres per deixa’ls tranquils a ells.
Feliu publicà aquest comentari el 22 d'octubre de 2007
La debilitat i la falta de lideratge d’aquest govern bipartit es veurà deseguida, nomès caldrà esperar com queda la façana marítima, l’estació de tren, el silenci per la manca d’aportacions promeses : El Mercat, El Museo, L’EOI, la comisaria del Mossos, la gestió de l’aeroport Tarragona-Reus, la falta d’activitats culturas i d’interès social i econòmic (salvat “la feria” del sr. Pascas), el tercer cinturò, investigar i sol·lucionar les pudors de Tarragona
nastrud publicà aquest comentari el 24 d'octubre de 2007
No et costarà massa ser el líder de l’oposició, el rival tampoc és res de l’altre mon, o almenys encara no ha demostrat res a l’ajuntament ni a la diputació.
Mira que l’entrevista amb el Sabaté no sigui massa llarga, que diuen que s’adorm amb una facilitat sorprenent.. jeje
Josep (sl) publicà aquest comentari el 24 d'octubre de 2007
Pensa que PSC i ERC, tenén en comú ser d’esquerres, perquè poc tenen en comú en l’eix nacional i se senten més cómodes si han de oposar-se a la Dreta i tu representes el partit més a la dreta del consistorí. Tan tu com l’Aregió feu la oposició cadascú amb el seu èstil. Però volen fer te servir per contrapossar bons i Progrés contra dolents de dretes.
Alejandro publicà aquest comentari el 24 d'octubre de 2007
Nastrud:
insisteixo en que el Joan no és el meu rival. Jo vull fer oposició al govern
Alejandro publicà aquest comentari el 24 d'octubre de 2007
Josep (sl)
Si llegeixes tots els meus comentaris veràs la meva posició sobre el tema.



feliu publicà aquest comentari el 18 d'octubre de 2007
Alejandro F. no. no no diu que siguis el “lider” de l’oposició, diu que li sembles més sòlid (més dur?) que Aregio, el lider de l’oposicio es Aregio, es el partit en més regidors que no governa i és “lider” de CiU. Lo de sòlid ho comparteixo, però crec que Aregio té més cintura i és més bon gestor, a part lidera un partit amb possibilitats de governar, per això el Ballesteros li nega “l’aigua”, en quansevol cas, no es bó politicament per a tú, que li agradis. Crec que una tenalle PP+CiU seria efectiva, inclús podria aspirar a fitxar algun dels independents/tes i qui sap si algun “Agustinent”.