RAJOY EN "CUATRO"
publicada el 07 de febrerAcabo de ver a Rajoy en Cuatro y aunque hace poco que he actualizado el blog no he podido resistirme. Rajoy ha estado “sembrao” colosal, homérico. Así de sencillo. He seleccionado algunas de sus mejores perlas, que han dejado a Gabilondo “el neutral” con una cara de pocker que asustaba.
GABILONDO: “pero teniendo en cuenta que la Iglesia recibe dinero público debería abstenerse de posicionarse…” bla, bla, bla (la retaíla ya conocida)
RAJOY: “la UGT también lo recibe y pide el voto para el PSOE. Y yo ni me enfado ni les amenazo con retirarles la financiación”
GABILONDO: “Francia es un Estado laico. ¿Qué hay de malo en que España lo sea también?”
RAJOY: “¿Y qué hay de malo en que Francia pase a ser como nosotros?”
GABILONDO: “¿Qué problema tienen ustedes en que el debate sea en TVE?”
RAJOY: “Yo he propuesto tres, uno en esta casa, CUATRO. ¿Qué problema tiene Zapatero con esta casa, Iñaki?”
GABILONDO: “Difícilmente puede hablar usted de unidad después de lo sucedido con Aguirre y Gallardón”
RAJOY: “Algún problema hemos tenido, pero están haciendo campaña conmigo. Como Rosa Díez y Maragall para Zapatero, que el PSOE sí que está unido, ¿no?
CONCLUSIÓN: Rajoy está teniendo la oportunidad al fin de mostrarse como es: inteligente, irónico, con la cabeza muy bien amueblada. Las entrevistas largas, los programas tipo “Tengo una pregunta para usted” y los debates lo muestran como un animal político que despacha con humor la indigencia intelectual de los argumentos más sobados del PSOE. Gran error no haber debatido en 2004, hay que reconocerlo.
Volved a leer las respuestas, amigos progres y aprended: en tres plumazos se carga toda vuestra propaganda. Tres plumazos y una sonrisa.
43 comentaris
Alejandro publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
Carlos,
Rajoy va a ganar, pero es que independientemente del resultado, compararle con Z es como comparar a Vargas Llosa con Fujimori. Este último ganó al genio unas elecciones, pero, en fin… Pues es que es lo mismo.
Hace mucho tiempo que profeso una admiración muy profunda por Rajoy. Contra viento y marea. También cuando pasó sus peores momentos. Es que creo que sería tan buen Presidente, que estoy cada día más convencido de que una gran nación no pude permitirse el lujo de desaprovechar una oportunidad así.
alejandro's girls publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
Sembradísimo!!!
Por fin se está quitando la piel de cordero y está saliendo el animal político cin instinto salvaje, Uggggg!!! (Como diría tu princesa: “el lobo feroz…”)
Lo que más me gustó de la entrevista fué la seguridad con la que habló, sin vacilar un instante y sin duda, la sonrisilla final después de cada respuesta…
feliu publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
Mira que ho fa malament el PSOE, ara el ZP ha volgut demanar perdò per unes paraules del sr. Cañete ( al que no tinc cap simpatia) per un comentari que molts compartim, el cambrers immigranst o fant pitjor que els nacionals, i tant !, no son profesionls i estan de passada, fa poc va ser imposible que una argentina m’entenguès quan li demanava una cervesa, li deia cer-ve-sa i ella res que en “español”, fins que va venir un altre i va dir ah! CERVEZA.
Que aquí els inmigrants tenent el mateix dret de assitencia sanitaria, ho trobo bé, pero en altres països aquest dret al tenen despres d’uns anys de cotitzar i no inmeditament o sense cotitzar, el sistema s’ha nutrit d’anys de cotització dels nacionals, perqué ara vinguin a desbordar-ho i perdem el que s’hem guanyat en anys.
Si ZP se sent culpable d’algo o creu que per motius electorals, demani perdó, tindrem que exigir-li que demani perdó als catalans i espanyols, que ha ofès, en la mentida que respectaria l’estatut sortit del Parlament, l’incompliment del finançament de l’estatut, la mentida que no s’estava negociant amb ETA desprès del T-4, la negativa a complir el mandat del Congrès a publicar les balançes fiscals, o el retorn dels “papers” retinguts a Salamanca, aixó a m´ñes de cumplir com a bon governant, potser li aportaria més vots que l’electoralisme cara els inmigrants.
joseptgn publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
zapatero se negara a debatir cara a cara? bueno en tarragona ballesteros se nego a hacer cara a cara…..
como son dos clones….
Alejandro publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
Mis niñas:
¡Cómo hemos disfrutado de tan magna exhibición! Hasta María gritaba ¡RRRRRajoyyyy!!!
Joan BCN publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
Yo vi la entrevista y debo manifestar que Rajoy me sorprendió gratamente, la verdad es que no me lo esperaba ni creia que se desenvolviera tan bien.
Sin embargo, la entrevista de Mònica Terribas a
Carme Chacón en “La nit al dia”, La presentadora fue superior en todo, dialèctica, cultural y tambien sobre cuestiones políticas, sobre la Chacon. A mi me dio verguenza y tambien tristeza y pena.
joseptgn publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
QUE OS PARECE LOS COLEGAS…. SIN COMENTARIOS
Los artistas agradecen a Zapatero el canon con un vídeo de apoyo ensalzando sus cejas
Pocos días después de que las galas de los premios Goya y Max fueran el escenario para abiertas críticas contra la Conferencia Episcopal y el PP, ahora algunos actores y cantantes se han unido alrededor de la Plataforma de Apoyo a Zapatero (PAZ). En el vídeo, cantantes como Joaquín Sabina, Víctor Manuel, Ana Belén y Miguel Bosé se unen a actores como Concha Velasco para pedir el voto a favor del PSOE ensalzando las cejas de Zapatero
Alejandro publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
Jou,
Ya tardaban… lo digo porque igual estos nos acaban de movilizar a nosotros.
la casa de pinel publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
yo alejandro me apostaria algo que quiero mucho, ya sabes los deixos, a quel gabilondo es mas rojo que los tomates de la montañeta, no e visto todabia un telediario de este individuo en que no despotrique sobre los peperos, hayer le falto un poquillo de pelotillas ante vuestro lider, por cierto alejandro esto que se vio por la tele no seria solo propaganda.
Alejandro publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
No Pinel, Rajoy ya gobernó y en sus Ministerios lo hizo la mar de bien. propaganda poca.
A gabilondo le sobraron “pelotillas” como tú dices, pero le faltó la razón, que no es cosa menor.
josep tgn publicà aquest comentari el 08 de febrer de 2008
gabilondo alias polanco boy… ya no tiene a jesus del gran poder como decia mi admirado butanito, ahora parece que el imperio del monopolio, es el imperio de roures mediapro…. en fin que lo tienen cudro los de prisa, Alejandro totalmente de acuerdo en movilizarnos, yo lo voy hacer a saco y vamos a ganar claro esta si no pasa nada raro durante la campaña.. por cierto el bardem nominado al oscar por la peli de los coen.. si es tan anti-yanqui.. ira a la gala? recojera el premio?, o si no que haga como el marlon brando pero que el envie a un okupa…. en fin como diria jose maria garcia…. “y esta noche de Don Cabanillas… ni pio”
Artur publicà aquest comentari el 09 de febrer de 2008
En este país se añora un debate político de altura. Los inicios de la democracia nos permitieron disfrutar de grandes debates y de altísimo nivel político y oratorio. Esperamos con impaciencia retomar esta andadura. Es obvio que Zapatero no es un líder ni un orador. Su talla política y su capacidad comunicativa son mediocres, aunque con mediocres sigo sobrevalorándolo. Rajoy puede cautivar a la audiencia. Es cierto que en su partido es aclamado y respetado pero tiene que convencer a unos cuantos que votaron anteriormente a Zapatero y que inicialmente pueden volver a votarle. Si sólo con la argumentación se cambiase el voto….
Artur publicà aquest comentari el 09 de febrer de 2008
Josep tgn,
Els artistes sempre són d’esquerres. L’art està políticament a l’esquerra, però amb la butxaca i el cervell a la dreta (si més no diuen que la capacitat artística la tenim desenvolupada en l’hemisferi dret).
De la mateixa manera que els artistes són molt bons actuant, cantant i pintant, però no opinant, tampoc hem de fer gaire cas de les afirmacions i opinions dels jugadors de futbol. Fins i tot tampoc cal fer cap mena de cas a les anàlisis i conclusions de molts “experts”, periodistes i el que en diuen ara “formadors d’opinió”, que és el “colmo” de la petulància periodística.
De guerres n’hi ha moltes al món, però els artistes es van mobilitzar només contra una. Els artistes, tal com molts periodistes, estan polititzats perquè mengen de la política i del departament de cultura del moment.
Alejandro publicà aquest comentari el 09 de febrer de 2008
Artur,
Como explico en el post, creo que esta campaña es la primera en la que Rajoy tendrá la oportunidad de mostrarse tal y cómo es.
La de 2004 fue especial: fue bastante “conservadora” en el sentido de no arriesgar porque parecía que ganábamos bien, hasta el 11-M, momento en el que Rajoy poco podía hacer ya.
Queda justo un mes, una eternidad en política. Si afronta los debates siendo él, barrerá a Z, que sólo sabe decir frases hechas, algo que en un debate queda fatal.
Finalmente, comparto tu análisis sobre los “artistas”. Creo sinceramente que con su actitud en realidad lo que consiguen es caer antipáticos. A mi no me gusta eso, ni en los casos de famosos que en 2000 apoyaban al PP. Me parece un pelín hortera. Ese video que han hecho ahora para Z es lo más cursi y hortera que he visto en mi vida.
joseptgn publicà aquest comentari el 09 de febrer de 2008
Artur:
No tots els artistas son aixi, jo al final com som una persona que no es radical, valoro els artistas per lo que lo que valen i per lo que m´agradan, no per lo que pensan hi diuen, la ultima emb va passar un dia que vaig puixar al cotxe a un conegut, tenia ficat el meu grup de tota la vida lax’n'busto hi emb va dir… ostia pero tu no eres facha…. sense comentaris… ho sigui que jo no puc ser del barça, no emb pot agrada lax’n’ , las pelis de almodovar (algunas) i res de tot aixo per que soc conservador…
mira quan emb toqui el euromillon emb comprare un xalet a Dubai a las palmeras dintre de l´aigua i ja os convidare a tots de vacances, pero ull sense manias el d´esquerras tambe que jo no soc radical
Artur publicà aquest comentari el 09 de febrer de 2008
Alejandro:
He visto que Rajoy ha puesto encima de la mesa uno de los temas tabúes de la corrección política, que es la inmigración. En estos casos es adecuado tener eficaces sparrings que puedan encajar los golpes, como Cañete. La propuesta del contrato de los inmigrantes me parece muy adecuado. Un político solvente, un líder, no debe caer en bizantinas y demagógicas discusiones, en interminables peleas populistas sino que debe centrarse en convencer, en argumentar y en sacar a la luz aquellos problemas que deben solventarse eficazamente. Aquellos que utilicen el “panem et circenses” están, a largo plazo, condenados al fracaso, aunque a corto pueden generar alguna victoria. Esperemos que Rajoy sepa orientar su brújula y su argumentación huya de los populismos grandielocuentes.
De él deseamos que sea un fuerte defensor de la libertad y cercene e cuajo los intervencionismos económicos que flagelan nuestra ya pobre economía.
Artur publicà aquest comentari el 09 de febrer de 2008
Josep,
Jo no infravaloro el treball artístic en funció del seu criteri ideològic. Jo només valoro en un actor la seva tasca representativa, ja sigui en una obra de Molière, de Shakeaspeare, de Guimerà o de Calderón. El que pensi, el que afirmi en termes ideològics, m’és indiferent. El que passa és que existeix la tendència a “fer cas” del que diuen els artistes, coronats amb “l’aurèola d’intel.lectuals”.
Hi ha uns “models”, uns prejudicis (positius o negatius) del “com és la gent” segons si escolta tal música o si llegeix tal autor. Woody Allen, un dels grans crítics de la societat actual però a la vegada un defensor també d’aquesta societat, en una de les seves frases genials diu: “cada cop que escolto Wagner m’entren ganes d’envair Polònia”. Ben bé podríem dir allò de “cada cop que escolto “soldadito boliviano….” m’entren ganes d’afussellar algun burgés…
Hem de sortir dels tòpics i dels arquetips ideològics. La veritable dicotomia actual està entre intervencionisme i no intervencionisme. L’esquerra que dius té un pànic genètic a la meritocràcia i al liberalisme, i pensa que tot s’hi val per tal d’evitar-lo. Per tant, no només els és indiferent que la forma més ràpida d’ensorrar el capitalisme sigui un totalitarisme, sinó que fefaentment o subtilment estimen la dictadura (que l’anomenen “estat protector”).
Sorry again
sotar79 publicà aquest comentari el 09 de febrer de 2008
Respecto al ultimo comentario de joseptgn, personalmente me siento bastante identificado con el, como ya he comentado anteriormente en otra ocasión tengo la suerte de tener amistades con tendencias mas orientadas a la izquierda y cercanos al ambiente “cultureta”, sin embargo siempre me han comentado que por gustos e imagen no parezco una persona de derechas o liberal, es conveniente eliminar los prejuicios por ambas partes, en relación a la gente de la cultura estoy de acuerdo que tendria que haber una mayor pluralidad de opiniones ya que no me parece bien que el arte y la cultura tengan que vivir de la subvención o ser simplemente una forma de propaganda politica como en regímenes totalitarios que todos tenemos en mente
marti virgili publicà aquest comentari el 09 de febrer de 2008
Rajoy va estar soperbi,cada día que passa es creix mes, la campanya del PZOE , fa pena, tan sols critiquen les propostes del nostre partit, ja es tenir barra amb lo dels bisbes, pots estar del tot d´acord o no pero tenen tot el dret del mon a donar la seva opinió, o es que , no es el mateix que els musulmans demanin el vot per el PZOE, aquest partit hipocrita, que els seus dirigents portan els fills a la privada, o aquests artistes que imposan el canon i demanan el vot per el qui els dona les subvencions pero son incapaços de reconeixer la inmensa tasca humanitaria que fa l´esglesia catolica que si de debó li tinguessin que pagar els serveis que presta als desfavorits i necessitats caldrían el doble almenys dels diners que reben.
Aquests artistes son una colla d´impresentables, tots visquen en grans xalets amb diners aconsseguits molts d´ells a traves de la subvenció relament patetic.Sort que també ni han d´honrats, pero aquests no surten en lloc, perqué son realment persones series no com aquesta colla de pallassos que han signat el manifest a favor d´aquesst impresentable President que ens ha tocat.
Alejandro publicà aquest comentari el 09 de febrer de 2008
Hola Martí,
El Pseo no només es dedica a criticar propostes, sinó que senzillament només parla del PP perquè és incapaç de defensar la seva gestió.
I l’agenda política l’està marcant el PP, cosa extranya estant a l’oposició.
CLD publicà aquest comentari el 09 de febrer de 2008
He visto algunos fragmentos por el youtube, y me confirman tus buenas sensaciones. Estuvo muy bien cuando además del apoyo al psoe de ugt se refirió al de la junta islámica… Por cierto que es descarada la tendenciosidad de Gabilondo, aunque ya lo sabemos, no deja de sorprender -y asquear- cuando lo ves en acción.
Joan BCN publicà aquest comentari el 10 de febrer de 2008
Perd el PSOE, perque rebatre totes les proposicions del PP perquè siguin del PP, sense abans hagin esta estudiades i considerades es antidemocratic I s’ho han buscat. Primer per la seva prepotecia i amenazas , cosa que s’haurà de fer mirar, perque la devetllada sera molt gran per el PSOE, pues tindran un vot de castic molt important.
Perd el PSOE per amenazar a l’iglesia, Perd el PSOE per anar contra la familia, perd el PSOE per contractar a uns actors per fer campanya politica i tambe perd perque es pensa que el treballadors i els autonoms vivim de la caritat.
Un atre dia ja explicare comb la UGT va contra treballadors mileuristas i las seves familias en favor de interesos del PSOE i tambe per rebre las subvencions pertinents que mai amenazaria amb treure el proper President Rajoy.
el actual President Zapatero al que últimament se li veu molt demacrat, ja se sap que el tràfec d’una vida política tan intensa com la que porta passa una factura important a l’organisme i en Rajoy li fara un gran favor quan hagi de deixar la Moncloa al nou President .
Josep Nebot publicà aquest comentari el 10 de febrer de 2008
Dubto que tinguem gaire cares a cares entre els candidats del PP i el PSOE a nivell de primeres espases. El Zapatero te avantatge en el moment d’aproximar-se al ciutadà d’a peu; el “talante”. Però a nivell de debatre idees és molt més dispers i el Rajoy és millor en oratòria i Zapatero té totes les de perdre en un debat.
Josep Nebot publicà aquest comentari el 10 de febrer de 2008
De la mateixa manera en les eleccions catalanes José Montilla intentarà evitar debats amb Artur Mas.
O en les generals a Nivell català la Carmé Chacón intentarà evitar Debats amb en Duran i Lleida o la Dolors Nadal.
CLD publicà aquest comentari el 10 de febrer de 2008
Y esta tarde acabo de oír un breve fragmento en el telediario, cuando Mariano dice: “no podemos hablar de terrorismo, no podemos hablar de inmigración. Entonces, ¿qué hago yo? ¿Doy este mitin o me voy?”. Está inmenso…
la casa de pinel publicà aquest comentari el 10 de febrer de 2008
noto cierta euforia entre los peperos, quizas os estais anticipando.
creo deberiais explicar a la sociedad lo que vais o no a hacer si entrais a governar, la gente tiene un poco de cague por lo radicales que abeces sois y no sabe bien, bien lo que areis si governais y eso lleba a la indecision del votante.
teneis un par o mas de colectivos que ya tienen panico a que governeis, estos tambien deber tener cabida en la españa pepera
dídac publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
A mi, personalment, on m’ha agradat molt en Rajoy és a la doble entrevista, ahir i avui, a El Periódico de Catalunya. Té molt mèrit el que està fent entrant pràcticament en campanya en mitjans de comunicació hostils. Només cal veure la mateixa editorial que fa ‘El Periódico’ sobre les declaracions del líder popular ja que dóna la impressió que no s’han llegit la seva mateixa entrevista.
La lluita, al meu entendre, està aquí ja que es molt descarat el posicionament mediàtic que vivim en la actualitat. Ahir, al més pur estil Fox News, l’home del temps de La Sexta al telediari de la nit va començar la seva predicció fent una broma sobre les possibilitats d’en Rajoy a les pròximes eleccions. Si ho fa la Fox i a favor d’en Bush, és criticable i en Michael Moore els hi fa un documental burlant-se; es fa aquí, en aquest país, a favor d’en Zapatero i en contra de Rajoy és de sentit comú. No fotem, homes, no fotem !!! Quant més present es faci i més preguntes incòmodes encaixi, més sensació de normalitat, d’alternativa a l’executiu actual, trasnemtrà. I això, atenent a la quantitat d’estigmes que li han col·locat al PP en poc menys de 4 anys, té molt mèrit.
dídac publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
A mi, personalment, on m’ha agradat molt en Rajoy és a la doble entrevista – ahir i avui- del ‘Periódico de Catalunya’. Té molt mèrit el que està fent, multiplicant la seva presència en mitjans de comunicació hostils. Com a mostra, un botò. La mateixa editorial d’avui del ‘periódico’ sobre les declaracions del candidat popular, sembla que no s’hagin llegit la seva pròpia entrevista.
Estem situats en un ambient mediàtic de pur enfrontament i quant més present es faci en Mariano Rajoy en mitjans adversos, més sensació de normalitat transmetrà i més cos de president se li posarà. És una lluita difícil ja que s’està arribant, en aquest país, a extrems ridículs. Al telediari de la nit d’ahir a La Sexta, l’home del temps, abans de començar la seva predicció, es va atrevir a fer una broma sobre les posibilitats de Mariano Rajoy a les properes eleccions. Si això fa Fox News als USA, en Michael Moore els hi monta un documental en contra. En canvi, passa aquí, a favor de Zapatero, i sembla que s’hagi d’acceptar com una cosa natural i fins i tot simpàtica i graciosa. Com diria el poeta: ‘ manda güebos’
feliu publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
Hombre Alejandro, yo por catalanismo, no votarè a Rajoy, però me ha gustado lo de la repoblación forestal, es algo que nunca entendí porqué no se afrontaba, aunque hablar de 500 millones de arboles, es un poco exageradito.
Lo del contrato con los inmigrantes, lo comparto casi al 100%, ya en su dia CiU proposo algo similar, hay que añadir que como en EEU, donde si un residente comete un delito, se le extradita.
El cuanto a la lengua, no me gustado que se diga que se le enseñarà y obligará a saber el castellano y si lo pide, otra lengua cooficial. Porque no lo dejamos para todos igual?.
Por cierto que ojalá lo hubieramos hecho con las inmigraciones de los años 60 y 70, aunque estamos a tiempo, es decir en la línea de lo que plantea Chaves.
Venga hombre un esfuerzo, por el bien de la convivencia entre españoles.
Cioran publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
Alejandro: ¿hemos visto los dos la misma entrevista?. Porque entre el tic nervioso del ojo izquierdo, el xi,xi,xi, las toneladas de demagogia vertidas sobre el plató sin inmutarse, el que “yo no voy a hacer nada con los ilegales” cuando poco menos que los está ya echando a patadas, las 37.458 veces que dijo lo del “pacto entre partido popular y partido socialista” aunque le preguntaran por la capital e Guinea (Conakry), el apoyar que la Iglesia opine de lo que quiera pero con concordato pre-constitucional intocable(faltaria plus), etc.
En fin. Buen encajador, lo es. Que lo haga con una sonrisa es discutible: mas bien es el rictus del que se sabe perdedor.
Joan Güell i Serra publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
Hola Alejandro,
Feia dies que no passava per aquí. Permete’m discrepar del teu punt de vista, un aspirant a líder no pot estar sempre a la defensiva i contestar amb la mateixa pregunta a l’entrevistador, a qui se li suposa de la feina que el que ha de fer és preguntar. Que la sensació sembli d’haver vacil·lat al Gabilondo, que ja et dic ara que s’extralimita de la mera feina de periodista i comunicador, no t’ho negaré. Però no hi ha arguments, no hi ha discurs en les seves respostes.
Us desitjo futur, perquè crec que algun dia podrem treballar de manera eficaç junts, però ara mateix no us mereixeu la victòria i no és que ZP hagi fet més mèrits. Crec que ara per ara al PP li convé més perdre per bé d’un futur prometedor. El canvi després de la continuïtat.
Em sap greu ser tan franc.
Alejandro publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
Cioran,
La única entrevista homologable a la que “encajó” Rajoy de ese gran neutral (que ha dilapidado su prestigio) gabilindo es la que Losantos le pudiera hacer a Z. Pero no hay bowlings
Alejandro publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
Joan,
T’agraeixo la sinceritat, però davant d’un periodista que et discuteix a la primera pregunta la teva pròpia condició de candidat, poca cosa es potr fer més que deixar en evidència el seu sectarisme.
Les propostes ja les estem fent i estan marcant l’agenda política.
Alejandro publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
Cioran,
lo de “gabilindo” me ha salido sin querer, pero no está mal
Joan publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
Hoy me ha llegado la noticia de la Candidata del psc por Barcelona, ha engordado su curriculum y que no esta doctorada en Derecho, en el PSC ya se han puesto manos a la obra y han corregido la web de la candidata a toda pastilla.
A pesar de todo, Jose Zaragoza ha negado las acusaciones, aunque creo que ya es demasiado tarde pues como paso con Roldan , la candidata ha falseado su curriculum academico.
Que excusa meteran ahora?
en fin otra mas del PSOE y van………………
josep tgn publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
oye aunque no vaya el tema, yo vivo en vidal i barraquer y el micro-alcalde se cargo las plazas de zona azul. pero dejo las maquinas tapadas.. mi pregunta es que coño pintan las maquinas,,, preguntalo en el pleno del ayto.
Alejandro publicà aquest comentari el 11 de febrer de 2008
ok jou
Cioran publicà aquest comentari el 12 de febrer de 2008
Alejandro: lo de “gabilindo”, lo doy por bueno. Quizas te ha patinado el subconsciente.Y respecto a la entrevista Losantos-ZP, ya la hubo, recien estrenada presidencia. Y creo que a los puntos la ganó ZP. Solo por el fair-play ya valió. Cosa que no le vi hacer a Ansar en la SER…Por cierto: ¿sesentayochistas, chalets de la Moraleja?. Hablamos de un Serrat, de un Sabina, de un Bosé. Son kilates. Y todos del PSOE. No os preocupeis: que vosotros teneis a Moreno-Macario, a Norma Duval, a…
Alejandro publicà aquest comentari el 12 de febrer de 2008
Cioran,
Losantos estuvo muy tranquilo porque acababa de ganar ZP y nada podía reprochársele.
Por cierto, te los regalo a todos los que citas.
Y perdona la autocita, pero te remito a http://www.alejandropopular.com/2007/06/28/%c2%bfque-tienen-en-comun/
y verás que la vanguardia americana está con la derecha, como la española, la que no se conoce tanto, aunque no se atrevan a dar la cara por el sectarismo de la SGAE.
Te hablo de algunos de los mejores grupos españoles que son del PP. Prefiero no citarlos.
Josep Nebot publicà aquest comentari el 15 de febrer de 2008
Agradi o no esteu marcant la agenda i el debat polític.
Maite Torras publicà aquest comentari el 17 de febrer de 2008
Tal i com s’ha plantejat la campanya, sembla que el PP ha comprat el manual Madí de liderar campanyes. Quan surt el DVD del PP?
Alejandro publicà aquest comentari el 17 de febrer de 2008
Maite,
Ja saps que sóc dels pocs que creu que el madí va plantejar bé la campanya…tret del notari, el gran error de l’aïllament total.



CLD publicà aquest comentari el 07 de febrer de 2008
Soberbio! Me parece que a Z ya le están aconsejando que no se le ocurra debatir con Rajoy. Es que no hay color…